فروشگاه اینترنتی روایت فتح

محصولات مرتبط

لذت نقد 2 نقدها ضد یادداشت‌ها مقالات جلد دوم 1400-1390
زندانیان فیلمنامه خارجی
او فیلمنامه خارجی
بابل فیلمنامه خارجی
سکوت بره‌ها فیلمنامه خارجی
ورود فیلمنامه خارجی
زودیاک فیلمنامه خارجی
لذت نقد نقدها ضدیادداشت‌ها مقالات جلد اول 1368- 1389
فیلمسازی تجربی دستگاه را بشکن و از نو بساز
قواعد فرم در مصاحبه تلویزیونی تکنیک هایی برای اجرا و ضبط مصاحبه ویدئویی
فیلمنامه‌نویسی ژانر (چگونه فیلمنامه‌های عامه‌پسندی بنویسیم که بتوان آن‎‌ها را فروخت)
نوبت :2
وزن :۲۳۰گرم
شابک :۹۷۸۶۲۲۶۱۱۲۴۵۱
سال چاپ :1397
وضعیت :انتشار یافته
تعداد صفحات :248

دیگر آثار نویسنده

پرده سوم کد کالا 18

(چگونه یک پایان بزرگ برای فیلمنامه بنویسیم)

نویسنده: مترجم:
فروست :
نا موجود
کلمات کلیدی: سینما پرده سوم
قسمتی از کتاب

لحظه ای تصور کنید در پایان «کازابلانکا» ریک به سروان رنو اجازه می‌دهد لازلو را بازداشت کند و خودش با السا سوار هواپیما می‌شود. یا در پایان «بوچ کسیدی» و «ساندس کید» بوچ و ساندس موفق می‌شوند از آن کافه کوچک بگریزند یا ... آیا این پایانهای متفاوت باعث بهبود فیلمهای بالا شدند یا در چشم همه ما از جایگاه خود به عنوان آثار «بزرگ» نزول کردند؟ فیلمهای بزرگ دقیقا طوری تمام می‌شوند که باید تمام شوند؛ این یکی از دلایل «بزرگ» بودن آنهاست. اما چگونه نویسندگان می‌توانند پایان دقیقا درست را برای این فیلمها بیابند؟ آیا آنها از قبل می‌دانند داستان خود را به این شکل حل و فصل خواهند کرد؟ آیا آنها رازی را می‌دانند که بر ما پوشیده است؟ صرف نظر از میزان آموزش یا استعدادتان، این کتاب کمک می‌کند پرده سوم را بهتر درک کنید و یک پایان«بزرگ» برای فیلمنامه‌تان بنویسید. البته پایان «بزرگ» را تضمین نمی‌کند، امام مطمئن باشید استفاده درست از روشهای این کتاب باعث می‌شود کاری را که باید برای رسیدن به یک پایان بزرگ انجام دهید بهتر درک کنید و به پایان‌بندی درخشانتان هرچه نزدیکتر شوید.